Tuesday, June 23, 2009

Pertandingan tarian




Bertempat di HGH Convention Center Jalan Sentul KL, telah diadakan pertandingan tarian sek rendah dan menengah peringkat negeri Wilayah Persekutuan KL. Pertandingan ini berlangsung pada 23 Jun (untuk sek rendah) dan 24 Jun (untuk sek menengah). Majlis ini telah dipengerusikan oleh Puan Kok Sea Yin (Guru besar SK Brickfields 1). Manakala SMK Puteri Ampang dan SK Perempuan Methodist 1 diamanahkan sebagai AJK Juruacara.


Pertandingan bagi sek rendah telah berlangsung dengan jayanya dengan SK AU Keramat telah muncul juara keseluruhan dan akan mewakili KL ke pertandingan peringkat negeri di Kedah.


Bagi sekolah menengah pula SMK Tinggi Setapak telah menjadi juara keseluruhan dan akan mewakili KL keperingkat negeri. Tahniah dan syabas diucapkan
Pengarah Pelajaran Wilayah Persekutuan, En. Sulaiman bin Wak telah sudi hadir dan menyampaikan hadiah kepada para pemenang.
Pihak eduwebtv turut hadir merakamkan perjalanan majlis ini. majlis ini berlangsung dalam suasana yang amat meriah. Tahniah semua AJK yang sentiasa bertungkus lumus untuk menjayakannya.
Semoga tahun depan pelajar SMK Puteri Ampang akan turut bertanding bagi mempamerkan bakat dan kebolehan pelajar-pelajar sekolah ini.

No comments:

Post a Comment